Si us plau parla'm en català

~ ~

Perquè es molt més fàcil parla català si em parlan en català. Comença la meva aventura de seguir estudiant y aprendre el català sense sentir-me una tar-tamuuda parlant poc a poc, però com es molt mes fàcil parlar-lo amb gent que no conec, pues em llanço a parlar-lo...pero com que ven que no soc de aquí pues em parlant en castellà i jo tinc que dir.  si-us plau parla'm en català que estic aprenen i vaja també que la actitud cambia molt quan digo això y quan jo també ho parlo! El noi de la cooperativa on he traballat en novembre com professora de balles llatins canvia su cara i es molt mès amable i també canvia la cara el senyor del banc, al que le demano que em cobre el pago del curs de català que començo al gener! i para terminar en la oficia de joventut del carrercalabria hi ha noi molt amable que me orienta com ficar el carnet de alberguista i cursos per al meu fill, que por cert ja no es un nen i tampoc un adult i casi casi es un jove, així que no trobo gens curs per el, el vol fer un curs de informàtica o programació, te dotze anys, pero es massa petit per tomar els cursos que fan en els centres civics! el cas es que el noi es molt amable i me ajuda amb el meu català i com feina pendent escriu aquest post en català.  Lo he escrit en català y desprès ho he corregeix amb el fantàstic soft catalá! ... així que si hi ha faltas ... es el meu primer post en català! per cert tinc aquest post d'utilitza la llengua en la meva habitació :).

0 comentarios:

Publicar un comentario